2013年9月2日 星期一

重新學習

小雲終於成功申請了!
一切都要重新學習!
又要花時間慢慢的摸索.
不知要多久才能適應?
剛剛到來, 請各位多多指教!~

18 則留言:

  1. 我來坐了, 不過可唔可以再留言係一次搬blog 貼呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你來探小雲啊!~ 不過可唔可以再留言係一次搬blog 貼呀 << 這句不明白ALEX意思啊!~

      刪除
  2. 小雲姐姐,嘻嘻!我哋又見面喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝潔潔妹妹到訪! 哈哈, 係呀!~

      刪除
  3. 很高興小雲也有blogspot~
    小雲要同時學pixnet,又要update,加油啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實小雲開咗兩個blog, 因為兩邊都有blog友, 開blog都是方便回應及聯繫!~
      現在應該都會少些發網誌, 因為時間不夠用! 謝謝小禺的鼓勵!~

      刪除
  4. 哈哈!來到了,但不知從何處加!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳係Mei?.. 真係有時加到, 有時又加不到呢!~

      刪除
  5. 正話留咗一次言,但係又唔見有,依家再留多次,睇得唔得先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小雲睇到呢個留言呀, 謝謝魚神到訪!~

      刪除
  6. 我摸到來探你哩。。。。
    好似好多功能,但我唔多識用。。!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝冬日Winter! 午安, 週日愉快!~
      小雲都唔識用, 而且冇咩心機搞. 有時太多功能都未必係一件好事, 小雲反而想簡簡單單!~

      刪除
  7. 回覆
    1. 吳獅皇, 午安! 小雲遲了回覆, 對不起!~
      週一愉快!~

      刪除

我種嘅花@花名(2024年1月)植物記錄

2024 過了一個月 , 天氣依然像坐過山車一樣的忽冷忽熱 , 寶貝們生長情況沒有太大變化 , 多了些蝴蝶蘭抽花梗 , 而石斛蘭就沒有長花苞 , 情況也和之前一樣 ! !  # 名字前加 * 代表生長不太好 , 名字前加 ^ 代表葉子焗傷 ! 一般植物 -   ...