2020年5月16日 星期六

無題

本應入來睇睇係咪未做花花紀錄,但..突然又好想留低幾隻字!花花紀錄留待我艇釣回來後再做吧!

大家最近好嗎?我都甚少去睇大家嘅網誌..sorry!自從Y-blog摺埋之後真係冇晒寫網誌嗰份心.但我仍然好想念我喺Y-blog認識嘅朋友.有啲會喺FB度日日互動,有啲會喺IG度互動,有啲因為某啲原因而結束咗朋友關係.不論係點,仍然同我有互動或仍會想念我嘅你/妳,我會珍惜!

沒有留言:

張貼留言

我種嘅花@花名(2024年1月)植物記錄

2024 過了一個月 , 天氣依然像坐過山車一樣的忽冷忽熱 , 寶貝們生長情況沒有太大變化 , 多了些蝴蝶蘭抽花梗 , 而石斛蘭就沒有長花苞 , 情況也和之前一樣 ! !  # 名字前加 * 代表生長不太好 , 名字前加 ^ 代表葉子焗傷 ! 一般植物 -   ...